První ročník festivalových cen je tady!

První ročník festivalových cen je tady! 

Pro všechny milovníky letních hudebních radovánek pod širákem bude zajímavé vědět, že nyní, po všemožných Slavicích a Andělech, přichází řada i na ocenění festivalů a jejich stálých hostů. Artur Kaiser, výkonný ředitel agentury Promo Produkce, přišel s novým projektem zahrnujícím celou festivalovou branži.

Votvírák a Jam Rock - první open-air vlaštovky, kde anketa již byla provedena a dle slov samotného pana Kaisera se setkala s velkým ohlasem. Jak systém hlasování funguje? Žádný internet, žádné sms - vše proto, aby se nepřihodil mnoha soutěžícími oblíbený úprk k několikanásobnému posílání hlasů. Papírové ankety se seznamem festivalů a interpretů budou rozdávány přímo na té konkrétní akci omezenému počtu lidí, kteří dostanou unikátní možnost rozhodnout o osudu svých oblíbenců. Takže zbývá chopit se tužky a kroužkovat: v každé kategorii je možné hlasovat pro 3 nominované.

20 festivalů, 60 kapel a 15 interpretů (přičemž aby soutěžící byl zařazen do ankety, musí se zúčastnit minimálně tří českých festivalů: takže na seznamu zcela jistě najdete takové velikány, jako Support Lesbiens, UDG, Wohnout, Vypsaná fixa, Sto zvířat a další stálice české muzikální scény) - a jen jeden vítěz na konci sezony. Buďte připraveni na nečekanou ataku televizního štábu pod vedením oblíbené ex-moderátorky Óčka Lenny Trčkové, která se na popud Artura Kaisera ujala monitorování hlasování na některých velkých festivalech. Stejně tak se ujala i moderování slavnostního vyhlášení po boku zkušeného Petra Šišky, které se bude konat na Staroměstském náměstí 30. září a od kterého si organizátoři slibují velkolepou podívanou, jež má ambice přilákat jak hlasující a zaujaté, tak i kolemjdoucí, a samozřejmě turisty.

"Vybrat interprety nebylo jednoduché" - vysvětluje pan Kaiser fakt, že mnohé oblíbené kapely nebyly zařazeny do ankety, tak například Chinaski, která nesplňuje podmínku účasti na minimálně třech festivalech. Organizátoři jednotlivých hudebních akcí se především shodli, že se nápad jim velice zamlouvá, jak by ne, když takovým způsobem se upne pozornost na jejich "dítko" a navíc mají možnost získat originální skleněnou cenu (její tvar či podoba zatím prozrazeny nebyly) a tímto posílit prestiž toho kterého festivalu.

Pokud už balíte batohy a stany, buďte připraveni nejen na vegetění pod sluníčkem (respektive obláčkem), ale i poctivou práci na pomoc oblíbené kapele nebo festivalu. Ale v případě, že se chcete zúčastnit hlasování, mějte na vědomí, že po čtvrté hodině odpolední budete již odepsáni jako "hlasování neschopný". ;)

| Sdílej: Sdílet na FB Tweetnout


Fotografie k článku

První ročník festivalových cen je tady!První ročník festivalových cen je tady!První ročník festivalových cen je tady!
 

Mohlo by se ti líbit...

Tento článek ještě nikdo nehodnotil. Buď první!