Skvělá módní show Jitky Klett

Skvělá módní show Jitky Klett 

Móda, umění a hluboký estetický, hudební a gurmánský zážitek, to vše se spojilo v jeden působivý elegantní celek 7. června 2012 v prostorách luxusního Augustine hotel Praha na Fashion Gourmet Show Jitka Klett Lichfield.

Novinkou, která se stala středobodem módní přehlídky a také celé show, byla nová kolekce Jitky Klett, která přenáší obrazy českého výtvarníka Vladimíra Obra na textilie, ať už v kolekci plavek (vyrobených ve spolupráci s firmou  Modetastyle Jihlava a SARA Collection by Lucie Kopecká, která k nim navrhla kolekci šperků), úpletových a lněných modelů, až po exkluzivní řadu hedvábných šatů a svatebního modelu. Je tedy hluboce propojena s uměním.

Celý proces od nápadu až po finální realizaci trval 8 měsíců, jak Jitka řekla, velice aktivních. Nejnáročnější bylo najít českou firmu, která by byla schopna zrealizovat potisk v požadované kvalitě. Celý projekt  byl totiž výrobně zastřešen v České republice, jelikož autorčiným záměrem bylo vytvořit světovou kvalitu v domácím prostředí. O jedinečnosti této kolekce vypovídá také skutečnost, že z každého designu je vytvořených pouze 5 kousků na světě.

Hostem večera byla také firma Marco Mirelli, která představila exkluzivní kolekci pánských oděvů, které se šiji na míru.

Pohlazením pro smysly bylo kromě módní přehlídky sugestivní vystoupení české violistky Jitky Hosprové a pianisty Jozefa Hollého, které spojilo tradiční s moderním a sugestivně propracovanou baletní choreografií.

Příznivci vážné hudby ocenili vystoupení vzácného hosta večera, italského operního zpěváka Luca Canoniciho, v romantickém exteriéru zahrady hotelu Augustine, kde se uskutečnila také výstava obrazů Vladimíra Obra, skleněných soch Art Residence Prague a výstava uměleckých módních fotografií Jána Plachého vytvořených v exteriérech národního parku u solných jezer ve Slovinsku.

Hlubokým kulinárským požitkem a příjemným završením večera byla Lichtfield Gourmet Show, v režii šéfkuchaře Miroslava Grusze, která nabídla řadu gurmánských delikates, sestavených přímo na tento večer módy a umění.

Sympatickým gestem byla dražba fotografií „Život očima dětí“, připravena ve spolupráci s House of Wine. Rodiče dětí na těchto fotografiích vyrábí víno v oblasti Paarl v Jihoafrické republice.
Výtěžek byl věnován nadačnímu fondu Pebbles na nákup školských potřeb a knih, čímž se dětem ve věku od 7 do 13 let usnadní jejich vzdělávání.

| Sdílej: Sdílet na FB Tweetnout


Fotografie k článku

Mohlo by se ti líbit...

Tento článek ještě nikdo nehodnotil. Buď první!