Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?
Cílem kurzu je porozumět tomu, že všichni lidé jednají na základě vlastního stereotypního chování. Kurz je založen na uceleném vzdělávacím procesu týkající se osobního a sociálního vzdělávání, kde se účastníci učí pomocí aktivní účasti.. Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině. Získáte přehled, v čem si musíte dát na sebe extra bacha. Ukotvíte si manévr jak se nenechat lapit do léčky a sežrat divokou šelmou pocitů. „Nevěděl jsem, že konflikt jde řešit souhrou“ účastník.
Lektor/ka: Daniel Kaucký
Uzávěrka přihlášek: 15. 5. 2019
Tato akce již proběhla a není aktuální. V nabídce však máme mnoho jiných souvisejících akcí!
Podobné akce
Ubytování v okolí akce Kurz: zraňující...
Royal Court ApartmentsPraha (430 metrů)
Royal Court HotelPraha (562 metrů)
Union Hotel PraguePraha (1 246 metrů)