Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika?
Klienti sociálních služeb mají různá omezení a to buď dočasná, nebo trvalá. Podle toho také využívají různých služeb, které sociální síť nabízí. Jaké to asi je být závislý na určité míře pomoci? Stalo se někdy i vám, že jste potřebovali pomoci? Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika, že se tak někdy nechováme? Na kurzu budeme společně hledat způsoby přínosné interakce s klienty i s veřejností.
Lektorka: Lucie Masopustová
Více informací o akci KURZ: Stereotypní chování - výhoda nebo riziko? na www akce