Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

Adresa:

Praha 9, Beranových 667

Termín: 15.5.2024 v 08:00 hod. (středa)
Vstupné:

0

15květen středa 08:00

Žánr: ostatní akcekonference Praha


Největší e-commerce událost roku, Reshoper, se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze.

Hlavní téma 6. ročníku: Na vlně růstu odkazuje na úspěchy e-shopů v uplynulém roce a napoví účastníkům, co bude v tomto roce klíčové pro prosperitu a růst ve světě e-commerce. V rámci veletrhu Reshoper zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Ukáží, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií a podělí se také o znalosti z oblasti marketingu. Na konferenci promluví experti, kterým se povedlo uspět a často překonat i svá očekávání. Téma konference Na vlně růstu se prolíná celým veletrhem.

Devět řečníků seznámí návštěvníky s tím, jak se vypořádali se změnou, uspěli na novém trhu nebo zefektivnili marketingovou komunikaci. Inspirativní bude přednáška Barbory Votavové o tom, jak se podařilo Knihobotu za dva roky vyrůst ze 70 na 300 miliónů Kč. „Bez průzkumů se neobejdeme, není nic horšího než persony vymyšlené od stolu nebo manažeři, kteří se ´vžívají´ do zákazníků,“ uvádí Barbora Votavová, brand manažerka Knihobotu. Na přednášce také zazní zkušenosti z jejich vstupu na rakouský a německý trh a co je pro tamní zákazníky důležité. Diváci se dozví informace o tom, jak Knihobotu funguje spolupráce s influencery, komunitami, a jaký vliv má greenwashing na zákazníky. O influencer marketingu promluví Michal Presse, bývalý CMO Skinners a zakladatel Niftyminds.cz.

Jako zásadní změnu vidí v posunu influencera do role ambasadora, což přináší větší autenticitu. „Zásadní je uvědomit si, jak k influencerům budu chtít přistupovat v dlouhodobém horizontu – bude to dlouhodobá spolupráce nebo jednorázové aktivace?” popisuje Michal Presse. Od toho se pak odvíjí otázka, jakého influencera bude chtít firma oslovit, s jakým rozpočtem a co očekává za výsledek. „Na přednášce přineseme trochu jiný pohled na to, jak dělat influencer marketing, jak k němu přistupovat a přemýšlet o něm v kontextu marketingového mixu,” dodává Michal Presse. Know-how o tom, jak se nezaleknout expanze na zahraniční trhy, předá divákům Martin Anderko, Head of Performance GymBeam. Seznámí je s case study, která přinese zajímavé tipy, jak expandovat na zahraniční trhy. Ukáže například marketingové aktivity, promluví o tom, jak klíčový je branding a v čem je specifický italský zákazník. „Italští zákazníci mají velký zájem sdílet svoji zkušenost formou recenzí na platformách jako jsou TrustPilot a Amazon. Cítíme, že právě recenze jsou pro Italy výraznější rozhodovací faktor než v jiných krajinách,“ podotýká Martin Anderko a sám láká návštěvníky na to, že jeho přednáška bude více o praxi a méně o teorii, aby si návštěvníci odnesli co nejvíce akčních kroků, které mohou aplikovat na své projekty. V rámci veletrhu budou v poradenské zóně k dispozici CEOs úspěšných e-shopů. Návštěvníci se tak mohou zdarma zastavit pro radu. V této sekci bude možné mimo jiné potkat CEO e-shopu Trenyrkarna.cz, bývalého zakladatele Oveckarna.cz, CEO značky Inspio nebo zakladatele sexshopu Růžový slon.

Reshoper letos přivítá přes 4000 majitelů e-shopů, marketérů a expertů na e-commerce. Přes 130 vystavovatelů si pro majitele e-shopů připravilo zajímavý obsah i výhodné nabídky. Na konferenci bude mimo jiné představen průzkum mezi českými a slovenskými e-shopy od společnosti Shoptet.

Kulturní centra - Praha 9 Akce v MČ Praha 9

Podobné akce

Ubytování v okolí akce Konference Reshoper...

Wellness Hotel STEPPraha (3.8 km)

Výstaviště HolešovicePraha (6.5 km)

Sportovní centrum OlšankaPraha (6.6 km)