Obecně se má za to, že k prvním pokusům s aplikací koordinovaných vizuálních stylů po vzoru západních podniků došlo v československých podmínkách v polovině 70. let a jako průkopnický počin je v tomto směru označován rozsáhlý manuál jednotné identity podniku Brněnské veletrhy a výstavy (BVV) Jana Rajlicha. Značkou, jejíž geneze však dodnes zůstává poněkud mimo zájem odborné veřejnosti, byly Obchodní domy PRIOR. Tento podnik budoval už od počátku svou vizuální identitu neméně důsledně než zmíněné BVV. Logotyp Prioru, vzešlý v roce 1968 z výběrového řízení, navrhl grafik s bohatou prvorepublikovou praxí Josef Burjanek.
Prostřednictvím tehdejšího reklamního podniku Merkur zůstal s Priorem spojen i nadále a podařilo se mu vtisknout jeho obchodním domům jednotný grafický styl, definovaný ve vlastním, průběžně inovovaném manuálu.
OTEVÍRACÍ DOBA
úterý–neděle 10.00–17.00
Více informací o akci Prior - průkopník vizuální identity na www akce
Tato akce již proběhla a není aktuální. V nabídce však máme mnoho jiných souvisejících akcí!
Podobné akce
Ubytování v okolí akce Prior - průkopník...
Spa & Kur Hotel PrahaFrantiškovy Lázně (4.7 km)
Revelton StudiosFrantiškovy Lázně (4.8 km)
Spa & Kur Hotel HarveyFrantiškovy Lázně (5 km)