Noc reklamožrotů 2019 kazily mačkající se davy a tleskající ručičky

Noc reklamožrotů 2019 kazily mačkající se davy a tleskající ručičky50%

Noc reklamožroutů. Akce pro fajnšmekry, kteří se na televizi dívají tak trochu obráceně, a oceňují hlavně komerční výplně. Jaká byla tentokrát?

Událost nabídla pětihodinový maraton obsahující na tři sta nejlepších televizních spotů z celého světa, které vznikly v posledních letech. Reklamy byly promítány ve čtyřech blocích, které byly odděleny krátkou přestávkou a losováním výherců cen od hlavních partnerů. Dva šťastlivci si tedy kromě zážitku odnesli i herní konzoli a mobilní telefon.

Samotné reklamy byly velmi dobře vybírány. Většina z nich pocházela ze zemí západní Evropy a Spojených států. Objevily se však spoty i z Japonska, Ruska, Saudské Arábie atd., které byly často hůře pochopeny, či se promítla výrazně odlišná mentalita. Mezi reklamami nechyběly „filmové” spoty luxusních značek, jako jsou Dolce & Gabbana odkazující na tradici a historii, silné reklamy značky Nike podporující ženy a #girlpower, vtipné a duchaplné reklamy Toyoty či spot Planet Fitness, do kterého se většina „cvičenců” hravě vžije.

Co už nebylo tak brilantní, je samotná míra organizace události. Fakt, že o Noc reklamožroutů měl zájem velký počet lidí, ač se konala uprostřed týdne, musel být pro pořadatele příjemný, ale zájem evidentně už přerostl prostory kina Lucerna a pro akci by se tak měly najít větší prostory. V sále i v kavárně byla hlava na hlavě, lidé stáli, sedící přes ně neviděli a tucet lidí vám prakticky dřepělo na klíně.

Dalším nešťastným nápadem byly tleskající ručičky, které se rozdávaly u vchodu. Lidé tak mohli uocenit jejich preferované reklamy. A taky to dělali. A pořádně. Během prvního bloku to je roztomilé, po tom druhém už je člověk mrzutý a po třetím si jde na toalety lupnout dva aspiriny. 

Ani doprovodný program nebyl vyloženě bohatý. Při takhle dlouhém promítání by to chtělo pestřejší vedlejší aktivity, jelikož je nemožné, aby se lidé po celou dobu soustředili pouze na plátno.

Koncept celé akce jako takový je zcela unikátní a má velký potenciál. Pokud se povede zvládnout několik organizačních nedostatků a nalézt větší prostory, bude to velmi obohacující akce pro studenty, marketéry, fanoušky reklamy a jiné zvědavce.

Názor informuji.cz: 50%

| Sdílej: Sdílet na FB Tweetnout


Mohlo by se ti líbit...

Lucerna - Velký sál nabízí i další akce

Místo konání: Lucerna - Velký sál

Tento článek ještě nikdo nehodnotil. Buď první!