Jsou média pouze informačními kanály sloužícími k přenosu obsahů, anebo aktivně proměňují způsoby, jakými předávané informace vnímáme a jak jim rozumíme? Stal se PowerPoint novým kognitivním schématem a tweetování novou jazykovou figurou? Kde začíná médium a končí člověk #hybrid
Případové studie k filosofii médií představí:
- BERND HERZOGENRATH, filosof médií (Goethe-Universität, Frankfurt nad Mohanem): “Media Philosophy || Practical Aesthetics”
- VÁCLAV JANOŠČÍK, teoretik umění (AVU/FAMU): "Postdetectvie realism. Ontology of TV series or serial narration"
Večer proběhne v anglickém jazyce bez překladu.
Po představení 30minutových příspěvků následuje společná moderovaná diskuze (moderace Andrea Průchová/Fresh Eye).
Ilustrace: Lamija Čehajić
Více informací o akci Fresh Eye: Obraz versus filosofie médií (International Edition II) na www akce
Tato akce již proběhla a není aktuální. V nabídce však máme mnoho jiných souvisejících akcí!
Podobné akce
Ubytování v okolí akce Fresh Eye: Obraz versus...
Residence TrafickPraha (1 353 metrů)
Royal Court HotelPraha (1 711 metrů)
Žižkovská televizní věžPraha (1 793 metrů)