Cílem školení je naučit se vytvořit kampaň, která vám přinese zisk. Zaměříme se na kampaně a možnosti, které bývají často firmami opomíjeny, jako jsou např. Instagram stories, proklikové kampaně, remarketingové aktivity, zacílení na uživatele z emailové databáze atd.
- Zaměříme se na zákazníka, který o vás již v minulosti projevil zájem a budeme se mu postupně připomínat.
- Kampaň si budete moci průběžně upravovat na základě metrik, které jsou dostupné v Google AdWords a Google Analytics.
- Budete schopni vytvořit komplexní remarketingovou strategii a pracovat se všemi typy návštěvníků
- Budete schopni cílit na ty správné lidi, rozpoznáte koho vyloučit a jak být relevantní v čase
- Budete schopni pracovat s publikem podobných uživatelů, jak využít e-mailovou databázi a co dalšího lze v rámci reklam využít
- Budete si jisti, jakou kampaň použít, zdali Návštěvnost či Konverzi
- Strategii budete moci otestovat a tak zjistíte jaká vám funguje nejlépe a do které je nejlepší investovat peníze
- Reklamní kampaně, tak budete schopni vyhodnocovat a optimalizovat tak, aby reklama byla skutečně výnosná.
Jedná se o praktický workshop, kde si společně krok po kroku jednotlivé kampaně nastavíme tak, abyste byli schopni reklamy v budoucnu co nejefektivněji využívat. Na workshopu je omezená kapacita účastníků, abychom se mohli věnovat každému z vás.
Místo konání: Betlémský palác, Praha 1
Čas konání: 17:00-20:00
Více informací o akci Školení - Jak na reklamu na sociálních sítích II. na www akce